יום שלישי, 16.12.2025 שעה 22:17

דני אבדיה מעורר שינוי בקרב גברים

סקר חדש בדק ומצא כי כוכב ה-NBA הישראלי, מעורר שינויים בהרגלי הטיפוח בקרב גברים ישראלים בכל הגילאים

|

גברי ישראל, תיראו מופתעים, כי סקר בישראל מצא: דני אבדיה כוכב ה-NBA הישראלי הצליח לעורר שינויים בהרגלי הטיפוח בקרב גברים ישראלים, בכל הגילאים.

דני אבדיה (רויטרס)דני אבדיה (רויטרס)

מסקר שנערך בימים אלה עבור המותג הבינלאומי לוריאל מן אקספרט על עמדותיהם והרגליהם של גברים בתחום הטיפוח, עולה כי הנתונים מצביעים גם על שינוי בהרגלי הרכישה: 68% מהגברים בישראל בגילאי 20–60 משתמשים כיום לפחות במוצר טיפוח אחד באופן קבוע.

דני אבדיה (מיכה לובטון)דני אבדיה (מיכה לובטון)


המוצרים המובילים ברשימה בקרב הגברים הם מוצרי ניקוי, קרמי לחות וקרמי הגנה. השימוש במוצרי ניקוי לפנים וסרום לפנים גבוה יותר בקרב גילאי 18-39. 62% מהגברים קונים בעצמם את מוצרי הטיפוח שלהם, בעוד כשליש מהמשיבים מסתמכים על בת הזוג לרכישה, בעיקר בקבוצות הגיל 30–39 ו-50–60. וכל זה בזכות דני אבדיה, ריספקט!

דני אבדיה (מיכה לובטון)דני אבדיה (מיכה לובטון)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה



טוען תגובות...