ניב חביב
|
אחרי שנים בהן היינו רגילים לראות שדווקא במקום המסחרי ביותר, ארה"ב, אין פרסומות על גופיות שחקני ה-NBA העידן הקפיטליסטי הכריע גם את ליגת הכדורסל הטובה בעולם והמנהלת קבעה כי החל מעונת 2013/2014 יהיה ייצוג מסחרי על גבי החולצות.
הקומישינר, דייויד סטרן הודיע על הכנסת פרסומות על גופיות השחקנים ויגרום להכנסות בגובה של מאה מיליון דולר החל מהעונה שתחל בעוד כשנה וחצי.
על פי כך בשנה הקרובה זו שנה משמעותית של עבודה בה יפעלו שני גורמים: האחד, זה יהיה זמן לקבוצות למכור את שטח הפרסום שהוקצה על הגופיה למפרסמים. השני, לתת זמן לאדידס לייצר את הגופיות החדשות עם הפרסום.
הממונה על שינוי המדים, אדם סילבר הסביר כי השינוי הוא בהשראת הכדורגל האירופי וכי ישנם עוד רעיונות שניתן לקחת מהענף.
דיויד סטרן התייחס בנוסף לרייטניג של ה- NBA ואמר: "אנחנו בקבוצת הבעלים מאושרים. הדירוגים של אחוזי הצפייה במשחקים נעים על 28% בעשור האחרון בעוד כל הדירוגים בטלוויזיה ירדו מתחת ל-30% בעשור זה. הולכת להיות לנו את השנה הטובה ביותר אי פעם הן מבחינת דיורג רייטניג והן מבחינת חסויות ופרסום".
|
הרבה מקום על לברון ג´יימס לפרסומות (רויטרס) |
|
|