מערכת ONE
|
חנויות הזהות של המותג נייקי, שמפעילה קבוצת ריטיילורס, רשמו ירידה של 15% במכירות בתשעת החודשים הראשונים של 2024. לפי הדו"ח הכספי של החברה – המכירות הסתכמו לסך של כ-596.270 מיליון שקל לעומת סך של כ-701.730 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023.
ברבעון השלישי של השנה המכירה בחנויות הזהות של נייקי רשמה ירידה של 16.6%, והסתכמו לסך של כ-240 מיליון שקל לעומת כ-288 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד. נכון ל-30.9.24 יש 147 חנויות תחת תחום פעילות של נייקי, כש-56 מהן באירופה לעומת 41 חנויות בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של 15 חנויות.
כמו כן, בישראל פועלות 28 חנויות ובקנדה עוד 24, כאשר הדבר הדרמטי מבחינת הקבוצה, 32 חנויות הפועלות כיום באוסטרליה ועוד 7 בניו זילנד. בנוסף, החברה מציינת כי יש בכוונתה עד לסוף שנת 2025 להגיע ל-80-100 חנויות נייקי פעילות ברחבי אירופה.
סך הכל ההכנסות מחיצונים של נייקי עלו בתשעת החודשים הראשונים לסך של 1.163,989 מיליארד שקל לעומת כ-931.630 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי בתשעת החודשים הראשונים הסתכם לסך של כ-110.260 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי בסך של כ-135 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
חנות ממוצעת של הקבוצה רשמה הכנסה של כ-4 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של השנה, כאשר חנות בישראל, קנדה ואירופה רשמה הכנסה ממוצעת בתשעת החודשים הראשונים של השנה בסך של כ-3.2 מיליון שקל.
סה"כ ההכנסות למ"ר לחודש בתשעת החודשים הראשונים של השנה ירדו בחנויות הזהות לסך של 2.242 מיליון שקל לעומת 2.747 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בנוסף, ברבעון השלישי של השנה המכירות למ"ר בחודש ירדו לסך של 2.228 מיליון שקל לעומת 2.798 מיליון שקל אשתקד.
דווקא חנויות הזהות של פוט לוקר עלו להכנסות בסך של כ-320.450 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של השנה לעומת כ-298.780 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2023, עלייה של 7.3%.
ברבעון השלישי של השנה חנויות הזהות של פוט לוקר רשמו עלייה של 2.4% במכירות לסך של כ-121.520 מיליון שקל לעומת כ-118.630 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. סך הכל נכון ל-30.9 פועלות 84 חנויות פוט לוקר.