מערכת ONE
|

שחקני הפועל תל אביב מתכוננים (אורן בן חקון)
הפועל תל אביב ממשיכה לבנות את המעטפת הכלכלית לקראת עונת 2025/26, והיום (שלישי) הודיעה על שיתוף פעולה חדש עם Grip Insurtech, חברת טכנולוגיה פורצת דרך בתחום ביטוח לגיימינג מבוסס בינה מלאכותית.
במסגרת ההסכם, לוגו Grip AI – מוצר הדגל של החברה – יופיע על מכנסי המשחק הרשמיים של שחקני הקבוצה הבוגרת, כמו גם על שלטי הפרסום באצטדיון בלומפילד. בנוסף, Grip תיהנה מתא צפייה פרטי באצטדיון לאורך כל העונה.
Grip Insurtech פיתחה פלטפורמה ייחודית שמבצעת ניתוחים מתקדמים על סמך למידת מכונה ו-AI, ומציעה פתרונות ביטוח מותאמים אישית לשחקנים שמשתתפים באירועי גיימינג אונליין עם מעורבות כספית – הימורים, פנטזי ספורט, תחרויות מקוונות ורכישות בתוך אפליקציות. הפלטפורמה פועלת באופן עצמאי ואינה נוגעת בכספי המשתמשים או המפעילים.
סתיו טוריאל (שחר גרוס)החברה נוסדה על ידי היזמים עידו מימוני, רועי עברי וטל חיון (שבעברו היה שוער בהפועל באר שבע), ונחשבת לאחת המובילות בתחום ה־Insurtech (חדשנות בתחום הביטוח). סמנכ"ל החברה, רועי עברי, אמר עם החתימה: "אנחנו שמחים וגאים להצטרף למשפחת הפועל תל אביב. מהרגע הראשון הרגשנו חיבור אמיתי לערכים שהמועדון מייצג – תשוקה, מצוינות ושאיפה להצלחה, בדיוק כמו אצלנו ב־Grip Insurtech. אנחנו נרגשים לקחת חלק בפרויקט החדש והשאפתני של הפועל, ובטוחים שזו רק תחילתה של דרך משותפת ומרגשת".
מנכ"ל הפועל תל אביב, גיא פרימור, הוסיף: "אנחנו שמחים לצרף לשורותינו את Grip Insurtech – שותפה חדשנית שחושבת קדימה ומביאה עמה רוח יזמית פורצת דרך. שיתוף הפעולה הזה הוא ביטוי לעולם שמתחבר לערכים הישנים והטובים של הפועל תל אביב: תשוקה, נחישות וחתירה להישגים. יאללה הפועל!".