מערכת ONE
|

ארז כלפון (שחר גרוס)
מנהלת הליגות לכדורגל הודיעה היום (שני) כי היא היא חתמה על הסכם חסות עם הרשת החברתית TikTok. בהודעה נרשם כי מדובר בהסכם “חסר תקדים” בעולם הספורט הדיגיטלי וכי הוא יתמקד בעמוד הטיקטוק של מנהלת הליגות.
תחום הספורט בטיקטוק הוא אחד מתחומי התוכן המובילים בישראל. להשטאג הרשמי #כדורגלטוק יש יותר מ-1.8 מיליארד צפיות ויותר מ-36,000 פוסטים. להאשטאג הרשמי #ספורטוק יש מעל 177 מיליון צפיות גם כן. נוסף על כך, קבוצות הכדורגל הישראליות בעצמן מציגות קהל אוהדים ענק שעוקב אחריהן בטיקטוק. מכבי חיפה בראש עם 220,000 עוקבים, אחריה בית"ר ירושלים עם 92,000 עוקבים, מכבי ת"א עם 87,000 עוקבים, הפועל באר שבע עם 37,000 עוקבים, הפועל ירושלים עם 29,000 עוקבים והפועל ת"א עם 27,000 עוקבים.
עמוד הטיקטוק, שיציג תוכן עשיר ומגוון מעולם הכדורגל המקומי, מצטרף לאקו-סיסטם דיגיטלי שמרכז למעלה מ-400 אלף עוקבים בכל הפלטפורמות.
יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון: "שיתוף הפעולה עם TikTok ממחיש את האמון הרב שיש למותג בינלאומי בפלטפורמות הדיגיטליות של המנהלת – ומדגיש את השינוי בתפיסת הערך של נכסי תוכן בעידן החדש. אנו גאים להוביל את הכדורגל הישראלי למרחבים דיגיטליים חדשים ומודים ל-TikTok על האמון והשותפות. אני בטוח ששיתוף פעולה כזה יחשוף אותנו לקהלים נוספים וחדשים ויביא את התכנים המצויינים של הכדורגל הישראלי לדור הצעיר שמהווה את עתיד הכדורגל בישראל".
אביעד רוזנבוים, מנהל פעילות התוכן של טיקטוק בישראל, הוסיף: "תחום הספורט בטיקטוק נמצא בנסיקה מטאורית בשנים האחרונות. שחקנים, מאמנים ובעיקר האוהדים מוצאים בטיקטוק את המקום לדבר על האהבה הגדולה שלהם לספורט ולצרוך תכנים של פרשנות וכאלו המציגים את מאחורי הקלעים, שלא קיימים באף פלטפורמה אחרת. אנחנו שמחים לצאת לשותפות חדשה עם מנהלת הליגות לכדורגל ובטוחים שיחד איתם נוכל למלא את הפלטפורמה בתוכן ייחודי, מעניין ומלא בזוויות חדשות על ענף הכדורגל הישראלי".