יום שלישי, 01.10.2024 שעה 12:16
אלון חזן

המשחק בין מכבי לחיפה? על הכבוד

אלון חזן בטור אישי ל-ONE: הצהובים איבדו כל סיכוי לזכות באליפות, הירוקים ממשיכים לאכזב. המפגש בשבוע הבא יהיה בינוני. וגם: ק"ש, אני מתנצל

בעקבות המחזור הנוכחי ודהירת הקטר מקרית שמונה, יש לי וידוי: אני הייתי בין אלה שחשבו בהתחלה שק"ש, למרות הריצה, לא תהיה גורם משמעותי במירוץ לאליפות. אני חייב להודות בטעות שלי. ק"ש מצליחה להוכיח לנו שבוע אחר שבוע שהיא בדרך לאליפות היסטורית.

גם בנחישות של הקבוצה, גם בניהול של רן בן שמעון וגם ביכולת של שחקניה, שרובם די בינוניים, להפוך לקבוצה אחת שמתעלה מעל הליגה. מגיעות מחמאות למנצח הגדול על כל המקהלה הזו, רן בן שמעון, שמקנה לקבוצה הזו דבר שאין לאחרות בליגה: דרך. כל שחקן שנכנס למשחק יודע בדיוק מה לעשות כדי שהקבוצה תמשיך לתפקד באותה הדרך.

הקבוצה הצפונית עברה על פני משוכה לא קלה, בני סכנין, תוך כדי הצגת כדורגל טוב. גם שחקן שהגיע רק לפני שבועיים-שלושה (סולארי), מצליח לתפקד כל כך טוב במערכת וזה נראה כאילו הוא פתח בקבוצה הזו את העונה.

שחקני ק&qout;ש חוגגים (עמית מצפה)
שחקני ק"ש חוגגים עוד ניצחון גדול (עמית מצפה)
 

בק"ש ובעיקר איזי שירצקי, יעשו בחכמה אם יתנו לבן שמעון לצרף עוד שחקן כדי לעבות את הסגל לקראת הישורת האחרונה של העונה. פציעות והיעדרויות יכולות לגרום לקבוצה לשלם מחיר כבד עם חיסרון של שחקנים מרכזיים, למרות שהשחקנים הצעירים בסגל של רן בן שמעון מצליחים למלא את החסר בצורה טובה, אך אסור לקבוצה לאבד את ההזדמנות לזכות בתואר אליפות בשל חיסרון של שחקן כזה או אחר. את העונה הזו החלה ק"ש כמחזיקת גביע הטוטו וכשהיא מתמודדת על האליפות, גביע המדינה וגביע הטוטו, מי יודע איך תסיים אותה.

המחזור הזה מצד אחד מחמיא למכבי ת"א על תצוגת כדורגל מאוד מרשימה מול הפועל ב"ש, אבל אחרי שיסיימו שם את החגיגות הם בטח יצטערו על השמטת הנקודות במשחק הבית האחרון מול רמה"ש. אם מכבי היתה מנצחת, היא היתה עושה רצף של ארבעה ניצחונות רצופים. שמענו חלק מהשחקנים של מכבי מתבטאים שעדיין אפשר לעשות זאת ולזכות באליפות.

זה יכל לעשות טוב למכבי, אפילו אם זה רק אופטית, שהיא נמצאת במירוץ לאליפות. ראינו את הצהובים כמו שמיץ' גולדהאר חלם לראות בתחילת העונה. ניר לוין ראוי לכל המחמאות על כך שפתח עם ארבעה שחקני התקפה. למרות זאת צריך להודות: מכבי איבדה כל סיכוי לתואר אליפות, אך מחזירה לעצמה קצת את הביטחון. היא יכולה עוד להתקדם במעלה הטבלה כדי להבטיח לעצמה מקום באירופה. פרט לכך, בדרך כלל, כשניר לוין מחליף מאמן הוא גם זוכה בגביע המדינה.

יצחקי (שי לוי)
ברק יצחקי ואלירן עטר. בשבוע הבא הם נגד מכבי חיפה (שי לוי)
 

בשבוע הבא מכבי יוצאת למפגש פיקנטי מול מכבי חיפה, משחק שהיה אמור להיות משחק העונה. אבל הירוקים ממשיכים לאכזב. למרות שהם שומרים על יציבות בשני המשחקים האחרונים ולא סופגים, אך זה לא אמור לנחם אף אחד במכבי חיפה. יכולת הקבוצה חלשה מאוד.

המשחק בין מכבי ת"א למכבי חיפה הופך להיות רק משחק על קצת כבוד בעונה בינונית שכזו. מכבי אמנם מגיעה במצב טוב יותר, אך כך היה גם בסיבוב הקודם וחיפה נתנה את המשחק הטוב ביותר שלה העונה והיחיד שהזכיר את חיפה של השנים האחרונות. משחק שכזה יכול לתת לחיפה נקודות חשובות כדי להגיע לפלייאוף העליון. לצהובים? שלוש נקודות שיקרבו אותם עוד יותר לצמרת.

אסור לפספס
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
נגןהאם קונדה הוא המתלבש הטוב בעולם הכדורגל?
האם קונדה הוא השחקן האופנתי ביותר בעולם?
נגןמעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
מעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
נגןטפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
טפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
המשחקים הפראלימפיים
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר